fredag 10 oktober 2014

Starstable TAG

Hejsan allihopa! :)
Jag har hittat på en tag som heter ''Starstable'' tagen! Så jag tänkte göra den nu, alla som vill får självklart göra den! ♥
1. Vart på starstable bor du och varför? Jag bor på Steves gård, för att det ligger mitt i allt och man har nära till allting. En till anledning är att alla mina kompisar bor där, så brukar möta de jämt!
2. Vilken level är du i? Jag är i level 15, snart 16, visste inte att de fanns 16 levlar för ett tag sen...xD
3. Hur många hästar har du och vad är det för raser? Starthäst, tre ponnys, två araber, en frieser, en tinker och en nordsvensk! 9 alltså! ♥
4. Vad fick dig att börja med starstable? Det var faktiskt genom spelet Moviestarplanet. Såg att en av mina idoler då: Casy99 som hon heter på MSP spelade Starstable, därför skulle såklart jag också testa det! xD 
5. Hur länge har du spelat? 1 år och 3 månader! 
6. Vilken årstid och högtid gillar du mest? Vinter är helt klart min favorit årstid, det är så mysigt med snön. Och jag tror att julen är min favorit högtid! Det är så mysigt! ♥
7. Är du med i någon klubb? Ja, jag är delägare i klubben Jollyseahorses, som sammarbetar med Jorvik Puppies! :)
8. Vad är du för slags Starrider? Jag är Lifetime och har varit det i ett år på julafton! ;)
9. Hur många stjärnor har du hittat? Alla som finns än så länge, 65 alltså! 
10. Vad tyckte du om den här tagen? Rolig, haha! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar