tisdag 21 oktober 2014

♥Hur jag träffade mina BFF's ♥

Har väldigt många goda vänner på Starstable, men de jag skriver om nu är de som jag absolut umgås mest med! :)
Klara Snowsmith
Vi träffades när vi måda var nybörjare med spelet, vi var inte ens Starrider! ^^ Jag kommer ihåg att jag såg henne i Moorland, och tänkte typ "Hon ser trevlig ut" och frågade vänförfrågning på henne och bjöd till Grupp. Sen dess har vi varit vänner! Älskar dig! 💜
Ellen Nightyard
Ellen träffade jag när jag kommit en bit in i spelet, jag har för mig att det var 12! Jag höll på att sköta om Björd och Agnetas trädgård och då kom hon fram till mig och sa: "Viken fin häst! :D" och vi börkade snacka lite, kommer ihåg att hon då frågade vilka som var mina bästisar, haha! :) Älskar dig också!! ^^ 💟
Ebba Youngland
Tror att vi träffades när jag frågade efter någon att levla med i Globala, och vi la till varandra på våra vänlistor, och nu umgås vi ofta!! ♥ Vi har började spela in en film med varandra för ett tag sedan, men vet inte om det kommer bli något av den! :) Älskar dig också! x'D (Fast du är en Yr höna!)
Angelica Purplegirl
Vet faktist inte hur länge jag känt henne! Har nog alltid haft henne på min Vänlista, men vi har inte pratat så mycket med varandra. Det är på sistone vi har börjat prata, rolla mm. Älskar dig också! xD För fjärde gången! ^^ ❤
Det är nog de personerna jag umgås med mest, men sen finns det många andra också! :)
/Beccan

2 kommentarer:

  1. Älskar dig också! Världens bästa SSO bff ♥♥♥ //Ellen ♥

    SvaraRadera