tisdag 28 oktober 2014

Klubbar ~

Jag tänkte prata lite om klubbar i detta inlägget!
Jag har alltid haft svårt att hitta en klubb som jag trivs i, har bytt klubb jätte ofta och det har varit jobbigt. När jag äntligen hittade en bra, aktiv klubb (Jolly Stars) så upplöstes den bara någon vecka efter...
Har faktiskt bara varit med i två klubbar som jag trivts i:
- Jolly Stars
- Demascus Bubble Compandy
Jag var bara med i Jolly Stars i en vecka, men var med i Demascus Bubbles Compandy tills den upplöstes!
När Jolly Stars upplöstes var jag borta på semester så vart lite chockad när jag kom hem och märkte att jag var klubblös.. Frågade runt bland vänner om klubben, och så småningom fick jag veta att den var upplöst. Och jag fick också veta att en klubb startats till minne av Jolly Stars som hette Jolly Seahorses (Klubben jag för nu varandra är med i.) Jag gick med i den, och kände mig väldigt hemma där! :) Men efter någon vecka upplöstes också Jolly Seahorses... Men jag tog saken i egna händer och återskapade klubben med en kompis! Så nu äger vi två klubben, vi kämpar för att få den känd, och har nu runt 25 medlemmar. 
Bild från vårat event igår med spökhistorier! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar