måndag 3 november 2014

Dagens event med Jolly Seahorses + Min Levelrunda

Idag höll Evelyn Lightfoot (Ägaren för JSH) i ett event, där vi levlade tillsammans! Jag levlade Kakan, för han är den enda hästen som inte är i level 15!
Jag var den enda som levlade ponny, men tyckte det gick rätt bra ändå! ;)
Levelrundan:
Moorlandtävlingarna
Steves Gård
Väderkvarnstävlingen
Kaninerna
Marleys gård
Hoppbanan



Sedan fick de som ville fortsätta levla fast eventet tagit slut. :)

Nu när vi ändå är inne på Tävlingar kan jag ju lika gärna visa hur min Levelrunda ser ut! :D
Steve's lopp -> Väderkvarnen -> Kaninerna -> Hoppbanan -> Observatorium tävlingen -> Valedale tävlingen -> Valedale Sjön -> Tävlingen i Firgroveberget -> Firgrove tävlingarna -> Fort Pinta tävlingen (Och ponnyloppet ifall jag levlar ponny) -> Moorlandtävlingarna -> Gröndaltävlingarna
-> Jarlaheims Hamntävling -> Jorvikstallets tävlingar -> Tar färja till Fiskebyn -> Stallet Gyllenbladstallets tävlingar -> Fågelskrämaråsen -> Gyllenbladsskogens tävling -> Jasper banor -> Ridhuset -> Vingården -> Hämtar XP från Hoppbanan. Klar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar